SZEPTEMBER

2011.09.23-24-25.

Őrségi kerékpártúra

gomba szedéssel egybekötve(ha lesz!)

A létszám megtelt!

DUNAKESZI  FESZT

DUKE GURULÁS

Mogyoród - Fót - Dunakeszi, Liget utca - Katonadomb DUKE sátor

Tervezett vonulás és csatlakozási lehetőségek:

10:00  Indulás - Mogyoród, Fő tér

10:30  Fót, Nagytemplom előtt

11:00  Dunakeszi, Széchenyi iskola – Iskolák csatlakozási lehetősége

11:30  Dunakeszi, Városháza – az ünnepség protokollja csatlakozik

12:00  Liget utca ünnepélyes EU megnyitó, kerékpárút hivatalos átadása.

Jelentkezni: ducikli@gmail.com

12:30 tól

MINDENKIT SZERETETTEL VÁRUNK A DUKE SÁTORNÁL !

FOTÓK

Indulás

13:00

Útvonal

Kacatos Kávézó, Dunakeszi - Göd-felsö - Szödliget-Sportterasz (sportcentrum, játszótér, trambulin, büfé)

2011.09.10./szombat

DUKE hétvégi gurulás / tökösebb túra

Találkozás

Dunakeszi Gyártelep parkoló

Indulás

10:00

Útvonal

Dunakeszi - Fót - Somlyó

Niki és Fanny képviselték a Duciklit a Magyar Ifjúsági Vöröskereszt 3 napos -90km es kerékpártúráján. Erröl a 3 napról irtak egy beszámolót, melyet fotókkal is illusztráltak.

Köszönjük a beszámolót!

1 Napunk a Vöröskereszttel

Elindultunk nagy táskával a hátunkon péntek délelőtt! Gyönyörű lila ruhás lányok fogadtak miket.

A vendégváró falatok után megtörtént a regisztráció. Kaptunk pólót, karkötőt.

Köszöntőt mondott Dióssi Csaba polgármester.

Megtudtuk, hogy Dunakeszin éltek az első paradicsom termesztők. A város történelmi eseményeit ecsetelték.

Az ebéd lecsó volt két palacsinta kíséretével. Volt egy kis bemelegítés, melynek gyakorlatai meghaladták a társaság képességeit. Jó hangulat lett. Amint megérkezett a motoros rendőr csodaszép Apriliájával, útra keltünk. Minden kereszteződésben megállította a forgalmat, hogy biztonságosan továbbjussunk, egészen a Liget utcáig.

A körforgalom azonban kifogott rajta, mert nem tudta, hogy melyik kapcsolódó utat zárja le a forgalom elöl. Megálltunk Gödön a Duna csárdánál pihenni. Folytattuk utunkat egészen Vácig, ahol egy néni Vác történelméről mesélt nekünk. Ezután a Főtéri cukrászdában meghívódtunk két gombóc fagyira, majd folytattuk utunkat Csattogó völgybe. Megérkeztünk a szállásra, mindenki elfoglalta a helyét. Nagyon szép, nyugodt hely.

Egy probléma van vele, nagyon sok a darázs. Elhelyezkedés után kipihentük ezt a nagyon „fárasztó” és lassú túrát! J Kis idő múlva megérkeztek kollegáink a Duciklitől. Tomi, Édeske és Laci. Tomiék nagyon gyorsan jöttek, szegény Laci alig kapott levegőt. Némi iszogatás, önfeledt nevetés és tábortűz után este tízkor elhagyták a tábort. Lassan mindenki nyugovóra tért, hogy másnap újult erővel folytathassuk a túrát. Igaz, az alvás nem ment olyan könnyen, mert a lakótársunk Karcsi nagyon horkolt. J

2 napunk a Vöröskereszttel

Megébredtünk még hat előtt, megnéztük a napfelkeltét, és magunkba szívtuk a friss völgyi levegőt. Megnéztük, ahogy tájcsiznak túratársaink. Nyolckor elballagtunk reggelizni. Készülődés, pakolászás után útra keltünk Zebegény felé. Egész jó tempóba megérkeztünk Zebegénybe, ahol megkóstoltuk a híres helyi rétest, miután megnéztük a Szőnyi István emlékházat. Átkeltünk a Dunán Visegrádra, ahonnan egyenesen a szállásra mentünk. Pihentünk, a szállás medencéjében volt fürdési lehetőség, ezután ebédeltünk. Kaja után kigurultunk a sportpályára, ahol piros esernyőkből egy vöröskeresztet és egy MVK feliratot raktunk ki, amit a levegőből fotóztak le. A községházán a polgármester fogadott minket egy kis ásványvízzel. A köszöntés után lementünk, és megnéztük a szabadstrandot. A Forgó nevezetű étteremben vacsoráztunk meg, ami közel volt a Duna-parthoz. Sötétedés után visszamentünk a sportpályára, ahol fáklyákat gyújtottunk. Visszamentünk a szállásra és lepihentünk aludni.

3 napunk a Vöröskereszttel

3. nap

Már megint korán keltünk, igaz a szállás jobb volt. Elvégeztük reggeli teendőinket, miközben zenét hallgattunk. Egyszer csak nagy csobbanásra lettünk figyelmesek. Kinéztünk az ablakon és láttuk, hogy túravezetőnk ott lubickolt a medencében. Összepakoltunk, megreggeliztünk, és kilenckor elhagytuk a szállást. Elindultunk a végállomás felé, a római partra rendőri kísérettel egy darabig. Tahitótfalun, majd Leányfalun át Szentendrére érkeztünk, ahol elnyaltunk két gombóc fagylaltot. Utolsó állomásunk Holiday Beach Budapest Wellness és Conference Hotel volt a római parton. Nagyon szép épület, ami hajó formájúra van tervezve. Ebédig a csapatunkkal a vetélkedőre az előadásunkat beszéltük meg. Lassan eljött az evés ideje. Sok finomság volt, többek között hekk is, amit finom hűsítő limonádéval öblítettünk le. Ebéd után részt lehetett venni ingyenes vércukorszint mérésen, amelynek eredménye többeknek meglepődést okozott, egy jó kiadós étkezés után. Kis idő múlva következett a záróbeszéd és persze a köszönet, hogy részt vettünk a túrán. Végül az előadások következtek. Minden csapat kapott egy szót (önkéntesség, függetlenség, egység…stb.) a túra elején és azt kellett visszaadnia két percben. Mi az egységet húztuk, összedobtunk valamit, ami inkább a többiek feléből pattant ki. Többen részt sem vettek a játékban, így hát nagyobbak voltak a nyerési esélyeink. El sem hittük a végeredményt. Mi nyertük meg a főnyereményt egy Krakkói utat, amire novemberben kerül sor. A záró produkció egy csinos táncos lánycsapat volt, ami a férfi tekinteteket eléggé vonzotta. A csomagjainkat visszaadták és mindenki ment, amerre látott. Jó páran ottmaradtunk a Hotel medencéjében fürdeni, ami persze szintén bérmentve volt. Megmártóztunk a kellemes klóros vízben, leáztattuk az izzadságot és öt körül biciklis egyesületes társainkkal kisebb- nagyobb megállások után hazaértünk batyuval a hátunkon, jó barnán. Megfáradva kicsit. De büszkén! J Ez volt a mi kis három napos túránk a Vöröskereszt oldalán.

2011.09.2-3-4. /hétvége

Kerékpártúra 90 km – 90 éves a Magyar Ifjúsági Vöröskereszt

Program

2011. szeptember 2. péntek (1. nap)

10h Ünnepélyes köszöntő, műsor - Dunakeszi

11h Ebéd helyben

12h Túra indulása

12h – 17.30 Kerékpártúra (Dunakeszi – Vác – Verőce (Vácott: Visszaemlékező beszélgetés Dobai János, vöröskeresztes „veteránnal”, csoportfénykép))

17.30 Érkezés Verőcére, vacsora, zuhanyzás, pihenő

2011. szeptember 3. szombat (2. nap)

8h ébresztő, reggeli a táborban (Verőce)

9.30–17.30 Túra folytatása (Verőce – Zebegény – Nagymaros (komp)– Visegrád – Dunabogdány(Zebegényben: múzeumlátogatás; Visegrádon: 90 db héliumos lufi ünnepélyes felengedése))

17.30 Érkezés Dunabogdányba, vacsora, tábortűz, zuhanyzás, pihenő

2011. szeptember 4. vasárnap (3. nap)

8h ébresztő, reggeli a táborban (Dunabogdány)

9.30 – 14.30 Túra folytatása (Dunabogdány – Római part – Budapest (Dunabogdány: véradóverseny emléktábla átadás))

14.30 – 15.30 Érkezés a Holiday Beach Budapest Wellness & Conference Hotelbe, ebéd

15.30 – 17.00: Vízimentés és baleset-szimuláció, szűrővizsgálatok, a túra ünnepélyes lezárása

2011.09.02./péntek

Vöröskeresztes túra 90 km

1 nap - Dunakeszi-Vác-Veröce

3 nap - Budapest Holiday Beach