Sportterasz-bográcsozás

Kattints a képre a további fotókhoz

2011.05.22.

DUKE családi túra Sződligetre

A bringások nagy örömére szélcsendes verőfényes napsütéses, rigó füttyös reggelre ébredtünk ezen a vasárnapon. Aki nem a templomba biciklizett ma délelőtt, az letekert a Duna partra a Kacatos étterem, büfé, fagyizó, egyszóval vendéglátó ipari létesítményhez, a DUKE gyülekező pontra.

Miután összejött fél Dunakeszi, és végleg elzártuk a Duna sor forgalmától az utat, valamint Emi is lemosatta a támogatónkkal biciklijét, beálltunk egy csapatfotóra. Valószínű, hogy csak szélesvásznú monitorokon lehet majd az egész csapatot látni. Nem tudom hányan voltunk, mert nem volt népszámlálás, de biztos, hogy sokan, meg egy kutya. Ő nem két keréken jött, hanem négy lábon.

Elindultunk Göd felé hosszú tömött, és laza sorokban, ki-ki, hogy bírta. A gödi Duna csárdánál (aminek a gát felöli oldalán, új tetőcserepeken virít a felirat) néhányan megálltak, de sokkal többen nem. Aki megállt az pihent, aki nem,…. – arról meg nem tudok, mert nem voltam velük.

Később mi is megérkeztünk az előző pihenőnktől 847 méterre lévő másik pihenőnkhöz, a végcélhoz.

A Sportterasz elnevezésű vendéglátó ipari, és”Karibi” parti létesítményben lehetett volna sportolni, strand röplabdázni, focizni stb., de mi nem azért jöttünk. Támogatónk jóvoltából visszaszerezni azokat a kalóriákat, amit az eddigi utunkon elvesztettünk. A bográcsgulyás és paprikás krumpli kiosztása után, majálisi hangulat kerekedett a sátor alatt. Aki már jóllakott, leugrálta a trambulinon. A kaja vagy föl, vagy le, de a helyén nem maradt, az biztos.

Közben kísérő kutyánk cirkuszi bemutatót tartott, ügyességi vetélkedőn.

Aztán jött a start. –És nem nekünk. A Forma-1-es közvetítés kezdődött, amit a fél banda a teraszra kihelyezett vetítőn, a kanapékról óhajtott megnézni.

Nem vártuk meg a futam végét, hanem kisebb csoportokban mindenki szépen hazakerekezett, vagy ahová akart.